Bliv en del af holdet!

Den anden satellit i DanIsh Student Cubesat prOgram, DISCO 2, opsendes i 2024. Vær med på holdet!

• Kunne du tænke dig at slutte dig til et af de hold, der er med til at gøre DISCO-2-missionen til en succes?
  • Du kan påvirke, hvordan vi arbejder med satellitten og blive en del af et stort hold af forskellige elever.
  • Du kan også lave projekter og optjene ECTS-point.

Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte:

Cecilie Strømsnes: cecilie@phys.au.dk eller Andreas Dideriksen: akd@bio.au.dk

Hvad kan du bruge det til?

Hvis du ikke synes det er nok i sig selv, at være del af en rummission, så kan du også bruge det til at booste dit CV til fremtidige jobmuligheder.

• Du bliver en del af et team, som arbejder tæt og får lov til at præge missions fremtid og udformning.
  • Det kan være en god indgangsvinkel til små studieprojekter, hvor du kan få ECTS point i henhold til omfanget.
  • Du møder andre studerende fra forskellige årgange.

Hvad skal du gøre?

Hvis du gerne vil være en del af DISCO-2 missionen, så hent og udfyld nedenstående formular og send den udfyldte formular til Cecilie Strømsnes, cecilie@phys.au.dk eller Andreas Dideriksen, akd@bio.au.dk.

Fortæl os i formularerne, hvilke grupper du er mest interesseret i at deltage i.

Formular - PDF

Formular - doc

Vi giver dig besked hurtigst muligt, hvis vi har en åbning til dig på et af holdene.