Invitation til workshop: Hvordan skaber vi værdi i kulturprojekter?

Forskningsprojektet ’Udforskning af værdiskabelsen i projektet Aarhus 2017’ invitere til workshop om værdiskabelse i projekter. Hvordan bliver værdi italesat? Hvilke typer værdi bidrager kulturinitiativer med?

Tuesday 2 June 2015,  at 13:00 - 16:00

Lokale U30, bygning 2602 (U) – Fuglesangs Allé 4, 8210 Aarhus V

Kom og få input til typer af værdi i projekter når rethinkIMPACTS 2017-forskningsprojektet ’Udforskning af værdiskabelsen i projektet Aarhus 2017’ den 2. juni 2015 inviterer projektaktører, offentlige aktører, kulturaktører og borgere til workshoppen Værdiskabelse i projekter på Aarhus Universitet.

Workshoppen vil fokusere på hvordan vi taler om værdi i projektarbejde og hvilke typer af værdi kulturinitiativer bidrager med samt belyse hvordan værdi bliver skabt i blandt andet kulturprojekter.

Workshoppen tager udgangspunkt i deltagernes erfaring med projektinitiativer, og vi forudsætter intet forhåndskendskab til værdiskabelse eller gevinstrealisering. Workshoppen vil illustrere hvordan projektledelse kan bidrage til skabelsen af værdi, og den vil give deltagerne input til forskellige typer af værdi i projekter samt hvordan disse kan italesættes.

Mere information om forskningsprojektet kan findes på projects.au.dk/2017, eller ved at kontakte Markus Laursen (mla@badm.au.dk).