Seminar: Specialer Aarhus 2017

Er du interesseret i at vide hvad specialestuderende går og undersøger, og vil du høre om deres nyeste resultater? Så kom til dette seminar, hvor specialestuderende præsenterer deres projekter om Aarhus 2017

Tuesday 24 May 2016,  at 13:00 - 17:00

Lokale 203 'Kollokvierum', bygning 1632, AIAS, Aarhus Universitet

Specialestuderende fra en række forskellige uddannelser arbejder i øjeblikket med projekter, der omhandler Aarhus 2017. Du kan komme og få et indblik i de nyeste resultater herfra samt i samarbejdet mellem rethinkIMPACTS 2017 og specialestuderende.

Tirsdag d. 24. maj 13-17 afholder rethinkIMPACTS 2017 et arrangement, hvor nuværende specialestuderende præsenterer deres projekt og de foreløbige resultater. Seminaret er relevant for dig, der gerne vil have de allernyeste resultater – og diskutere dem, men også for dig, der selv går og overvejer, hvordan det er at skrive speciale i samarbejde med rethinkIMPACTS 2017.

Til arrangementet vil du hører fem forskellige specialestuderende med fem forskellige tilgange til Aarhus 2017. Vi zoomer ud for at undersøge hvordan den europæiske dimension indgår i 2017, og vi zoomer ind for at se hvordan lokalcentrene arbejder med frivillighed; Vi skal sætte fokus på brugen af rum til sociale og kulturelle fællesskaber, og se nærmere på hvordan scenekunstvækstlaget understøttes. Til at binde Aarhus 2017 sammen skal der udarbejdes et program og denne proces ser vi ligeledes nærmere på i dagens program. Der vil være mulighed for at stille spørgsmål til oplægsholderne og diskutere emner og resultater.

Tilmelding: skriv en mail til h.laursen@cc.au.dk senest d. 16. maj 2016. (OBS: frist forlænget til 20. maj)
Skriv om du deltager i hele arrangementet eller kommer og hører de par oplæg, der har mest relevans for dig.

Se oversigt over afsluttede og igangværende projekter: http://projects.au.dk/aarhus2017/student-involvement/master-theses/