Aarhus University Seal

Summer Camp: Evaluering af Aarhus 2017

Vil du blive klogere, tjene penge og få relevant input til cv'et? Så kom til Summer Camp om Kulturhovedstadsevaluering. Vi inviterer studerende fra alle dele af universitetet til Summer Camp om evaluering af Aarhus 2017, hvor I kan udvikle egne projekter, der efterfølgende kan gennemføres med honorar.

Monday 15 August 2016, at 09:00 - Friday 19 August 2016, at 15:00

bygning 1584, lokale 120, Aarhus Universitet

rethinkIMPACTS 2017 står for en forskningsbaseret evaluering af kulturhovedstadsprojektet Aarhus 2017. På Summer Campen introducerer vi til Aarhus 2017, evaluering og metode. Herudover tilbyder vi muligheden for samarbejde, ideudveksling og sparring, der gør jer i stand til at udvikle et design for en del af evalueringen, og som samtidig er en mulighed for at tilknytte det til et forestående speciale eller andet fagligt projekt.

Et projekt kunne f.eks. være oplevelsen af og arbejdet med byrum, borgerinddragelse, sammenhængen mellem kultur, identitet og image eller måske har du en brandgod ide til, hvordan man kan undersøge, hvordan publikum bevæger sig gennem byen?

Vi afslutter Campen med pitching af jeres projekter. De, der udvikler brugbare ideer, vil efterfølgende blive tilbudt op til 20.000 kr. i et fast honorar for at gennemføre den planlagte undersøgelse. Vi forventer ikke færdige produkter på baggrund af en uge, men at I er langt nok fremme til at arbejde videre på egen hånd.

Du tilmelder dig via mail til impacts2017@au.dk senest 1/7 med oplysninger om navn, studieretning, studieår samt en kort beskrivelse af din interesse for projektet.

Program for ugen:

Mandag d. 15/8 Opstartsseminar: Vi introducerer til Aarhus 2017, evalueringsdesignet og -processen samt lidt baggrund om evalueringsteori. Herefter tid til diskussion, spørgsmål og udveksling af ideer og interesser.

Tirsdag - torsdag 16-18/8: Udvikling af egne undersøgelsesspørgsmål. I får her mulighed for at udvikle egne undersøgelsesdesigns samt få sparring herpå fra rethinkIMPACTS 2017-teamet.

Fredag d. 19/8 Præsentationsseminar: I præsenterer jeres undersøgelsesdesigns. Vi kvalificerer og drøfter, hvordan de videre kan udvikles.