Samarbejde mellem 2017-projekter og forskere på AU

rethinkIMPACTS 2017 inviterer alle 2017-projekter, der går med tanker om at få tilknyttet en forsker til deres projekt til en udviklingsworkshop. Hvad kan samarbejdet med forskning bidrage med i et udviklingsprojekt? Hvordan organiserer man det bedst muligt? Forskere med interesse i at samarbejde med 2017-projekter er også meget velkomne til at deltage.

Tuesday 16 June 2015,  at 13:00 - 16:00

Forskerhuset, bygning 1586, lokale 114, Aarhus Universitet, Langelandsgade 139, 8000 Aarhus

Workshoppen vil sætte fokus på, hvad udbyttet af et samarbejde mellem et projekt og en forsker kan være samt på, hvilke former dette samarbejde kan have.

Workshoppen vil tage udgangspunkt i det helt centrale spørgsmål: Hvad er det for viden, vi gerne vil skabe og bringe i spil i vores projekt?

Herudover vil workshoppen komme ind på, hvordan samarbejdet konkret kan se ud og organiseres. Undervejs vil vi præsentere nogle af de projekter, der allerede er i gang med et samarbejde om evaluering eller følgeforskning og høre lidt om de forventninger og erfaringer, de har.

Workshoppen arrangeres af rethinkIMPACTS 2017, som er et strategisk samarbejde mellem Aarhus Universitet og fonden Aarhus 2017 om at gennemføre en forskningsbaseret evaluering af Aarhus 2017. Som et led i dette samarbejde vil vi også gerne skabe mulighed for fokus på enkeltprojekter og de processer, værdier og resultater, der skabes her.

Der er lukket for flere tilmeldinger.