Projekters værdiskabelse: En udforskende undersøgelse af Aarhus 2017

Kom og hør en forskers beretning om hvordan projekter skaber værdi ud over de finansielle typer.

Wednesday 8 March 2017,  at 14:30 - 16:00

Bygning 1584, lokale 120, Langelandsgade 139, Aarhus Universitet

Den 8. marts vil Markus præsentere resultaterne af sin ph.d.-afhandling, der blandt andet byder på nye perspektiver for projekt- og programledelse inspireret af kulturlivet og iværksætterei, samt nye forståelser af realisering af værdi. Afhandlingen har fokus på værdiskabelsen i Aarhus 2017 konkret ved de to projekter Rethink Urban Habitats og Rethink Læring (Campus Bindslevs Plads). RethinkIMPACTS 2017 har støttet undersøgelsen, der indgår i Markus ph.d.-afhandling med titlen ‘Rethinking project management: A project value creation perspective on a European Capital of Culture’, som i januar blev afleveret på Aarhus BSS.